Shunsui vs Zaraki

Bleach ile ilgili yapacağınız tüm anketler.

Zaraki vs Shunsui Kim Alır ?

Shunsui
49
49%
Zaraki
46
46%
Berabere Kalır
4
4%
 
Toplam oy: 99
örsan
Mesajlar: 164
Kayıt: 13 Tem 2012 09:20
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
Favori Anime: Bleach

Zaraki diye düşünen varsa hala kumda oynasın.
Kullanıcı avatarı
bebeto
Mesajlar: 212
Kayıt: 19 Ara 2012 19:10
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: bleach

Zaraki hala alır, bir bölümde pert edildi diye, Shunsui mi alacak diye düşünüyonuz. Adamın şuanki hali bile potansiyel olarak Shunsuiden önde sadece tam güce ve olgunluğa ulaşması gerekiyo demekki adam daha bankaisinin 3 te 1 lik bile olmayan gücüyle Gerardı pert ediyordu az daha hala Shunsui kesin kazanır diyenler var.
Kullanıcı avatarı
SıcakBuz
Mesajlar: 98
Kayıt: 30 Eyl 2013 18:55
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Dragon Ball Z, Howl's Moving Castle

Bankasinin 3 te 1 lik olmayan kısmı mı, Gerardı mı pert ediyodu, niye mi verdi 5 milyon.
Kullanıcı avatarı
Anka24
Mesajlar: 1383
Kayıt: 26 Nis 2012 23:43
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Slam Dunk - Boku No Hero Academia!
Favori Anime: Hajime No İppo
Konum: Hiçlik

Benim anlamadığım bu adam bankai açınca hemen herkesin havaya girip tek alır felan demesi. Bankai ulan bu! Hani teğmenlerin ilk arclarda açtığı, İchigo'nun üç günde öğrendiği, kısa sürede kullanabildiği Bankai. Zaraki'nin potansiyeli var evet ama Bankai'yi bile yeni açtı. Şu ankki hallerinde sonuç bariz. Shunsui alır.
En son Anka24 tarafından 18 May 2017 19:06 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
bebeto
Mesajlar: 212
Kayıt: 19 Ara 2012 19:10
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: bleach

Evet bankaisinin tüm gücü bu mu sence, ucundan koklattırıp diğer sayıda Zaraki tekrar düştü. Böyle Zarakinin gücünün bunla mı sınırlı olduğunu gösteriyo. Daha ne yapsın Gerardı bildiğin 4 e böldü 5 e katladı. Diğer bölümde tekrar birleşti bu da Zarakinin handikapı. Şunu kabullenin artık Zaraki farklı bişey artık bug mudur başka bişey midir bilemem ama Zaraki bu seride daha gücünün sınırlarını kestiremediğimiz bi karakter. Adı üstünde özel potansiyel güç. Bu potansiyelliğini tamamen hiçe sayıp yok Shunsui sikertir yok Shunsui 4 e katlar 5 e böler fln tamamen saçmalık. Hele bi tam potansiyelini görelim de üstelik bankaide açmışken. Ama Kubonun sağı solu belli olmuyor işte. Bi bakıyorsun bir sayıda adam bildiğin şeytana dönüşüyor diğer sayıda pert oluyor. Zaraki tam bir biçimine otursun bakalım ondan sonra Shunsui mi pert eder Zaraki mi yener belli olur.
Kullanıcı avatarı
Anka24
Mesajlar: 1383
Kayıt: 26 Nis 2012 23:43
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Slam Dunk - Boku No Hero Academia!
Favori Anime: Hajime No İppo
Konum: Hiçlik

Tamam da ben zaten şu anki hallerinde diyorum. ŞU ANKİ HALLERİNDE. Nedir bu atar?
Kullanıcı avatarı
bebeto
Mesajlar: 212
Kayıt: 19 Ara 2012 19:10
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: bleach

Atar yapmadım kardeşim ben yanlış anlamışsın. Ben şuanki güçlerinden değil genel olarak bakıyorum olaya.
Kullanıcı avatarı
Keshan
Mesajlar: 381
Kayıt: 07 Haz 2012 17:50
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
D-Gray Man
Attack On Titan
Favori Anime: Bleach

Değiştirebilseydim suanki hali ile Zaraki derdim. Cidden çok düştü gözümde Kyroku bilemiyorum belki de hala en güçlü gördüğümüz Bankailerden biriydi ama insan daha fazla şey bekliyordu. Aynı hayal kırıklığı Urahara için oldu. Zaraki şuanda alır. Bankai açmasına bile gerek duyduğunu düşünemiyorum ki şuandaki bedeninin bunu kaldırmadığını söylüyordu.
Resim
Kullanıcı avatarı
Dizzy
Mesajlar: 207
Kayıt: 12 Ara 2013 13:23
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One piece
Favori Anime: One piece
Konum: Rize

İkisininde bankaisni gördük acaba kim alır ya,Shunsui gibi geliyor. Zarakinin bedeni bankaisini ne zman kaldırır o zaman Zaraki alabilir.

Aizen>İchibei>Shunsui=Urahara=>Zaraki gibi şuanda kaptanlar ama,Hitsugayanında olgunlaşmış hali fena değildi,Byakuya daha güçsüz gibi bunlardan başkada kapttan yok zaten.
Kullanıcı avatarı
bebeto
Mesajlar: 212
Kayıt: 19 Ara 2012 19:10
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: bleach

Aizen>Zaraki=Urahara>Kyoraku Kyoraku Zarakiyi yenemez. Tam potansiyele ulaşan Zaraki>Kyoraku bankaisiz Zaraki 4 quincy pert ederken Kyoraku bi tanesini bile indiremedi. Adam Zarakinin çok önemli bir savaş potansiyeli olduğunu kabul ettiği halde bide potansiyel güç olarak Hitsugayayı yırtık dondan çıkartır gibi çıkaranlar var.
Cevapla

“Bleach Anketler” sayfasına dön