Yöneticilere Sor

Fikirlerinizi, sorularınızı & isteklerinizi burada bizimle paylaşabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
RosenKreuz
Mesajlar: 1167
Kayıt: 13 Mar 2013 10:20
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece (10x),Bleach,Vegabond
Favori Anime: Naruto, Bleach, Fairy Tail, One Piece, D Gray-Man, Trinity Blood, Devil May Cry, Death Note, High School Dxd, High School DxD New, Ouran High School Host Club, Avatar, Ao no Exorcist, BeelzBub
Konum: Sen Söyle

demkir yazdı:Nereye yazacağımı bilemedim tam ama türkcraft hata veriyo siteye ulasamıyorum.Bleach eski bölümlerine göz atıcam ama olmuyor.Bi yardım edin lütfen
Sunucu çökmüş.İsmail ya sunucu parasını denkleştiremedi yada karı kızla yedi parayı. Acelen yoksa bekle.
Din Ve Duygu Pornocularına İthafen. Resim Resim
► Spoiler Göster
Ben de sizin gibi korkuların, geceleri neden bu kadar güçlü olduğunu düşünürdüm. Daha sonra korkuların karanlıktan doğmadığını anladım , korkularda yıldızlar gibi hep oradadırlar ama gün ışığı onları gizler.[/align]
Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11451
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

RosenKreuz yazdı:
demkir yazdı:Nereye yazacağımı bilemedim tam ama türkcraft hata veriyo siteye ulasamıyorum.Bleach eski bölümlerine göz atıcam ama olmuyor.Bi yardım edin lütfen
Sunucu çökmüş.İsmail ya sunucu parasını denkleştiremedi yada karı kızla yedi parayı. Acelen yoksa bekle.

Ödeyemedim bu ay ayarlamaya çalışıyorum.
Resim
Sitede Huzuru Bozana Böyle Yaparım!!!
Resim
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.
Kullanıcı avatarı
Vishnu no Aotenjou
Mesajlar: 10
Kayıt: 07 Kas 2015 16:02
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk
Favori Anime: Bleach

Benim attığım mesajların hiçbirisi niye moderatör onayından geçmiyor bana mı özel :kiss: Berserk'le ilgili eski hesabımla bir teori yazmıştım, attığım eski link uçmuş. Konuya attığım mesaj onaydan geçerse mesajı düzenleyip linki koymak istiyorum oraya.
Resim
► Spoiler Göster
Kullanıcı avatarı
rcpgkgz
Mesajlar: 160
Kayıt: 08 Eyl 2014 18:26
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, History of Strongest Diciple Keichi, one piece, tate no yuusha no nariagari,
Favori Anime: High School DxD, Tokyo Ravens, Dragon Ball, Naruto Shippunden, One Piece, Log Horizon, Log Horizon 2, code geas, Helsing, Overlord,

Şimdi arkadaşlar. Geçen yaz bi ara ban yedim. 1 haftamı ne hesaba giremedim. Sonradan düzeldi çok umursamadım. Dün forumda gezinirken banlanan kullanıcılar ve ban sebepleri diye Bi başlık gördüm kendi ban sebebimi bulmak istedim ama bulamadım.

Aslında çokta önemli değil illaki yapmışımdır bi hıyarlıkta en azından sebebini biliyimde bidaha yapmiyim diye soriyim dedim.

Beni banlayan mod hala buralarda ise vede hatırlıyorsa neden ban yediğimi söyleyebilirimi acaba.
Resim

Boobs are heavier than a man's life
Kullanıcı avatarı
Todomeda
Mesajlar: 4439
Kayıt: 14 Ağu 2012 00:24
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: -
Favori Anime: -

rcpgkgz yazdı:Şimdi arkadaşlar. Geçen yaz bi ara ban yedim. 1 haftamı ne hesaba giremedim. Sonradan düzeldi çok umursamadım. Dün forumda gezinirken banlanan kullanıcılar ve ban sebepleri diye Bi başlık gördüm kendi ban sebebimi bulmak istedim ama bulamadım.

Aslında çokta önemli değil illaki yapmışımdır bi hıyarlıkta en azından sebebini biliyimde bidaha yapmiyim diye soriyim dedim.

Beni banlayan mod hala buralarda ise vede hatırlıyorsa neden ban yediğimi söyleyebilirimi acaba.

Hayır söyleyemezler.
► Spoiler Göster
[/i]
I am blind, not deaf. -
► Spoiler Göster

► Spoiler Göster
- No estoy loco, mi realidad
es diferente a la tuya
Kullanıcı avatarı
villain
Mesajlar: 776
Kayıt: 03 Tem 2013 14:45
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Fairy Tail, Death Note
Favori Anime: Naruto, Fairy Tail, Death Note
Konum: Ankara

Bilgisayardan siteye erimek istediğimde "bu sitede zararlı yazılım var" gibi bir hata işe karşılaşıp erişim sağlayamıyorum. Telefondan girerken ise bazen bluehost ismine benzer bir isimde sayfa açılıyor ve yine erişim sağlayamıyorum.
insanların gerçeklik dediği şey sadece bir yanılgıdır.
Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11451
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

villain yazdı:Bilgisayardan siteye erimek istediğimde "bu sitede zararlı yazılım var" gibi bir hata işe karşılaşıp erişim sağlayamıyorum. Telefondan girerken ise bazen bluehost ismine benzer bir isimde sayfa açılıyor ve yine erişim sağlayamıyorum.
Çözmeye çalışıyoruz gardaş.
Resim
Sitede Huzuru Bozana Böyle Yaparım!!!
Resim
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.
Temari
Mesajlar: 11
Kayıt: 15 May 2013 12:48
Cinsiyet: Kadın
Favori Manga: Death Note
Favori Anime: Bleach

Merhabalar. Kolay gelsin. Sifre yenilemek icin mail kutumuza mail gelmiyor maalesef. Bu sorunu düzeltebilir misiniz? Hotmaila hiçbir şekilde mail gitmiyor. :/
Shirohige
Mesajlar: 1469
Kayıt: 26 Ağu 2012 09:43
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Tower of God, Bleach,
King of Hell
Favori Anime: Full Metal Alchemist Brotherhood,
Angel beats, Bleach,

Temari yazdı:
25 Tem 2017 20:00
Merhabalar. Kolay gelsin. Sifre yenilemek icin mail kutumuza mail gelmiyor maalesef. Bu sorunu düzeltebilir misiniz? Hotmaila hiçbir şekilde mail gitmiyor. :/
Merhaba, dediğiniz gibi hotmail hesaplarına mail gönderiminde bir problem var. Gmail ile denediğimde bile spam kutusuna geldi şifre sıfırlama maili. Problem ile ilgileneceğiz hotmail'in bizi engellemiş olma ihtimali var. Gelişme olursa duyuru yaparız.
Resim
Temari
Mesajlar: 11
Kayıt: 15 May 2013 12:48
Cinsiyet: Kadın
Favori Manga: Death Note
Favori Anime: Bleach

Tesekkur ederim. Forumlarda genel anlamda boyle bir sorun var sanirim. Hepsi hotmailim outlooka gecmesi yuzunden iste. :)
Cevapla

“Sorular, İstekler & Öneriler” sayfasına dön