1309 uygun sonuç bulundu

gönderen nara_fkd
20 May 2020 01:31
Forum: Slam Dunk
Başlık: Slam Dunk Hakkında Düşünceleriniz (Spoiler İçerir)
Cevaplar: 58
Görüntüleme: 12423

Re: Slam Dunk Hakkında Düşünceleriniz (Spoiler İçerir)

Her şeyiyle efsane bi seri tek tek yazmaya gerek yok spor serileri arasında da 1 numaradır her zaman. Ayrıca çok da güzel bi finali var beğenmeyenler niye beğenmemiş hiç bi zaman anlayamadım. Başlığın hortlatıldığı da iyi olmuş şimdi seneler sonra tekrar baştan okumaya başlıyorum. : )
gönderen nara_fkd
27 Mar 2020 14:04
Forum: Gintama Manga
Başlık: Gintama 704 Tartışma (Final)
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 661

Re: Gintama 704 Tartışma (Final)

Hic baslamadim ama baya unluydu bir ara sitede, daha sonra bahseden olmadi. Guzel bir finaldir umarim. Ileride baslayabilirim bittigine gore. Güzel finaldi bence zaten konu olarak önceki bölümde bitmişti bu bölüm Gintama ruhuyla seriye veda olmuş hoş da olmuş. Bittiğinde başlanılacak seri değil asl...
gönderen nara_fkd
27 Mar 2020 00:17
Forum: Gintama Manga
Başlık: Gintama 704 Tartışma (Final)
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 661

Gintama 704 Tartışma (Final)

https://www.mangadex.org/chapter/644665/1

En sevdiğim serinin final konusu da ben açmış olayım. Bu sefer hakikaten bitti.
gönderen nara_fkd
24 Mar 2020 15:40
Forum: One Punch Man Manga
Başlık: One Punch Man 129 Tartışma / 130 Öngörü
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 688

Re: One Punch Man 129 Tartışma / 130 Öngörü

Adam tek kolla 2 ton kaldırıyomuş reis sen boşver savaşma zaten git karargahı falan taşı
gönderen nara_fkd
23 Mar 2020 20:58
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23538
Görüntüleme: 1917557

Re: Kendinizi Dışa Vurun

Site değişmiş hayırlı olsun, eskisi iyidir muhabbetini sevmem ama sitenin eski hali iyiydi be :)

Edit: yukardaki muhabbet hakiki mi troll mü anlayamadım ama geçmiş olsun dileklerimi ileteyim ben de bu salgın çok ciddi boyutlara ulaşacak sanırım ülkemizde de.
gönderen nara_fkd
23 Mar 2020 20:53
Forum: One Piece Genel
Başlık: Nami Kiminle Evlensin?
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 972

Re: Nami Kiminle Evlensin?

Nami hiç sevmediğim bi karakter o yüzden gitsin denizci bi kekoyla evlensin.
gönderen nara_fkd
23 Mar 2020 20:42
Forum: One Piece Manga
Başlık: One Piece 975 Tartışma/976 Öngörü
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 1485

Re: One Piece 975 Tartışma/976 Öngörü

Şu seriye katlanabilmenin tek yolu biriktirip okumak sanırım ki toplu okumama rağmen önceki arclar sıkmıştı öylesine okumuştum hep aynı şeyler döndü Big Mom da sinirimi bozduydu. Geçen gün aklıma geldi yine 50-60 bölüm birikmiş okudum. Son 30 bölüm falan gayet iyiydi Oden ve hikayesi çok hoşuma gitt...
gönderen nara_fkd
28 Tem 2019 21:39
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23538
Görüntüleme: 1917557

Re: Kendinizi Dışa Vurun

Yıllar sonra akşam akşam aklıma burası geldi bi nostalji yapayım dedim. Burda takılmayı bıraktığımdan beri baya bi şey değişmiş hayatımda ama çok da değişmedi gibi anlayamadım çoğunlukta olduğu gibi bende de iç açıcı değil durumlar :) . Hala burda olanlara selam olsun. Online okuma da iptal olmuş ga...
gönderen nara_fkd
19 Eyl 2015 15:26
Forum: Fan Kulüpler
Başlık: MT-Beşiktaşlılar
Cevaplar: 48
Görüntüleme: 9740

Re: MT-Beşiktaşlılar

Vay be gözlerim doldu bu kadar beşiktaşlıyı bir arada görünce ekle benide.
gönderen nara_fkd
26 Tem 2015 22:49
Forum: Resim, Video, Fıkra Paylaşım Alanı.
Başlık: MangaTurk Yönetim Capsleri
Cevaplar: 334
Görüntüleme: 60439

Re: MangaTurk Yönetim Capsleri

ugur_tatli yazdı:Bir zamanlar din konusu.
[thumbnail]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... zio_01.jpg[/thumbnail]

Artik din konusu.
[BBvideo 425,350]http://www.youtube.com/watch?v=yEEyh1ekUVM[/BBvideo]
Resim

Gelişmiş aramaya git