Siteyi yeni sunucuya taşırken yaşadığımız aksaklıklar sebebiyle son bir hafta içinde atılan mesajlar maalesef silindi.

3142 uygun sonuç bulundu

gönderen Outlaw
15 Oca 2020 19:29
Forum: One Piece Genel
Başlık: Bir cp0 elemanı, cp9 elemanlarından ne kadar güçlüdür ( Tahminen ) ?
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 1376

Re: Bir cp0 elemanı, cp9 elemanlarından ne kadar güçlüdür ( Tahminen ) ?

CP0 alt takımının Lucci filan edeceğini hiç sanmam.(2 yıl önceki.)

Ama gözle görülür bir fark vardır ikisinin eşit kademeleri arasında.
gönderen Outlaw
10 Oca 2020 19:29
Forum: One Piece Manga
Başlık: One Piece 967 Tartışma / 968 Öngörü
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 734

Re: One Piece 967 Tartışma / 968 Öngörü

Valla şaşırmıyorum ben, şu son 4-5 sayıdan sonra bile WB ve tayfasını güç yönünden eleştirecek şeyler buluyor insanlar çevremde. Cidden uğraş isteyen bir şey. :D Sadece burası için değil, genel öyle :d
gönderen Outlaw
01 Oca 2020 13:55
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23384
Görüntüleme: 1850027

Re: Kendinizi Dışa Vurun

İyi yıllar beyler.
gönderen Outlaw
28 Ara 2019 16:38
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23384
Görüntüleme: 1850027

Re: Kendinizi Dışa Vurun

@Dia,

geçmiş oslun.
gönderen Outlaw
26 Ara 2019 19:22
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23384
Görüntüleme: 1850027

Re: Kendinizi Dışa Vurun

Bu ülke insanında cidden sike sürülecek akıl yok. Ayrım yapmadan kendi menfaatini savunacağı noktalarda dahi kutuplaşıp salak salak konuşmayı nasıl beceriyorlar şaşıyorum.

Duvara uçan tekme atası geliyor bazen insanın. Töbeler olsun.
gönderen Outlaw
23 Ara 2019 15:58
Forum: One Piece Manga
Başlık: One Piece 966 Tartışma / 967 Öngörü
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 628

Re: One Piece 966 Tartışma / 967 Öngörü

Oda'nın yeni yıl mesajı(Spoiler içerebilir) ''Hello, everyone who came to Jump Festa! This is your King speaking! Actually, I lied. This is Oda. The year of the 20th anniversary of the One Piece TV series really hit us with all its fury. There have been tons of events, illustrations, films, the whol...
gönderen Outlaw
22 Ara 2019 16:29
Forum: Manga & Anime Haberleri
Başlık: Kaguya-sama 2. Sezon Doğrulandı
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 541

Re: Kaguya-sama 2. Sezon Doğrulandı

Bekle şimdi Nisan'ı bekleyebilirsen. :D En sevdiğim serilerden biri halini aldı, umarım 24 bölüm filan olur bu sezon.
gönderen Outlaw
21 Ara 2019 13:55
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23384
Görüntüleme: 1850027

Re: Kendinizi Dışa Vurun

Hız sınırlarını millet geçsin de ceza yazalım diye koymuyorlar arkadaşlar. Yolda kurallara uyun, önünüzdekiyle minimum mesafeyi koruyun, telefonla oynamayın araba sürerken. Evvelsi gün bir arkadaşım trafikte kazasında öldü 25 yaşında gencecik, bugün cenazesine gitmek zorunda kalmazdım eğer yolda ge...
gönderen Outlaw
20 Ara 2019 15:35
Forum: One Piece Manga
Başlık: One Piece 966 Tartışma / 967 Öngörü
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 628

Re: One Piece 966 Tartışma / 967 Öngörü

Yalnız bu sayıya bu kadar yorum geliyorsa vay bizim halimize, içimizdeki One Piece sevgisi cidden ölmüş yav. :D

Teach hakkında, serinin sonu hakkında yeni şeyler öğrendik. Bir sürü güzel sahne var. Ben eskilerin bile girip yorumlamasını bekliyordum.

Gelişmiş aramaya git