Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

Mangatürk Animasyon

Avatar, imza istekleriniz buraya! Sitenin grafikerlerinin yeteneklerini sergileyecekleri bölüm.
Kullanıcı avatarı
Loki
Mesajlar: 1392
Kayıt: 14 Tem 2011 14:29
Favori Manga: -Slam Dunk
-Rurouni Kenshin
-Hunter X Hunter
-One Piece
-Noblesse
-Koe No Katachi
Favori Anime: -Hunter X Hunter
-Slam Dunk
-Stein's;Gate
-Full Metal Alchemist Brotherhood
-One Piece
-Neon Genesis Evangelion
-Barakamon
-Samurai X

Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen Loki » 27 May 2012 10:24

Merhaba arkadaşlar. Mangatürk için bir animasyon yaptım. İş ve sınav yoğunluğu yüzünden detaylarla çok uğraşamasam da linkteki çalışmayı hazırlayabildim. Umarım beğenirsiniz.

[BBvideo 480,360]http://youtu.be/CQTrR_DLKWk[/BBvideo]

NOT: Diabolus Ipsum Amans'a saygılarımla...
En son Loki tarafından 27 Şub 2015 00:13 tarihinde düzenlendi, toplamda 9 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11273
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen Diabolus Ipsum Amans » 27 May 2012 11:55

Ehuhahahaha, hacı buna ses efektleri falan koyup büyütürmüsün. güzel olmuş. :D :D:D beğendim.
Yani diğer trollemeleride falan yap çok hoş la aferin.
Resim
Sitede Huzuru Bozana Böyle Yaparım!!!
Resim
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.

Kullanıcı avatarı
Lambo
Mesajlar: 668
Kayıt: 26 Ağu 2010 23:55
Favori Anime: -

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen Lambo » 27 May 2012 11:57

Düşünce hoş olmuş beğendim :D
Resim

Kullanıcı avatarı
ZeRull
Cellat
Cellat
Mesajlar: 1174
Kayıt: 17 Haz 2010 22:40
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk-Vagabond-Bakuman-
Favori Anime: Bakuman-Death Note-Kimi Ni Todoke
Konum: İzmir

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen ZeRull » 27 May 2012 12:09

Hahah çok iyi ya ellerine sağlık :D
Resim

Kullanıcı avatarı
Loki
Mesajlar: 1392
Kayıt: 14 Tem 2011 14:29
Favori Manga: -Slam Dunk
-Rurouni Kenshin
-Hunter X Hunter
-One Piece
-Noblesse
-Koe No Katachi
Favori Anime: -Hunter X Hunter
-Slam Dunk
-Stein's;Gate
-Full Metal Alchemist Brotherhood
-One Piece
-Neon Genesis Evangelion
-Barakamon
-Samurai X

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen Loki » 27 May 2012 12:40

Diabolus Ipsum Amans yazdı:Ehuhahahaha, hacı buna ses efektleri falan koyup büyütürmüsün. güzel olmuş. :D :D:D beğendim.
Yani diğer trollemeleride falan yap çok hoş la aferin.
Teşekkürler. Aslında sesleri de ekleyecektim ama program çok kastı o yüzden şimdilik sessiz koydum. Değişiklikleri ayarlayıp onları da gün içinde yetştirmeye çalışırım.

Kullanıcı avatarı
ugur_tatli
Hakiki Spagetti
Hakiki Spagetti
Mesajlar: 10554
Kayıt: 23 Ağu 2010 15:37
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Toriko, Naruto, Beelzebub
Favori Anime: Attack on Titan, Death Note
Konum: Milano

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen ugur_tatli » 27 May 2012 12:55

Acıdım lan.

Kullanıcı avatarı
madaraninsolsharingani
Mesajlar: 2687
Kayıt: 14 Şub 2012 19:09
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach, One Piece
Favori Anime: Code Geass, FMA:Brotherhood, Bleach, One Piece, Shingeki no Kyojin
Konum: Soul Society Milli Parkı

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen madaraninsolsharingani » 27 May 2012 15:00

Güzel olmuş eline sağlık :)
Resim

Kullanıcı avatarı
valheru21
Beyaz Avcı
Beyaz Avcı
Mesajlar: 2232
Kayıt: 21 Eyl 2011 08:44
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Naruto,Hellsing,Bakuman
Favori Anime: Gintama,One Piece, Naruto, Hellsing, Yu-Gİ-Oh, Bleach,Bakuman, Samurai 7

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen valheru21 » 27 May 2012 16:52

Ehueheuehu
Trolüm,gururluyum. Eline sağlık Hacı. :)
Resim "Dünyaca ünlü bilim adamları tarafından söylense bile saçmalık her zaman saçmalık olarak kalacaktır"
John Lennox

Kullanıcı avatarı
Justice4aLL
Vaizard
Vaizard
Mesajlar: 691
Kayıt: 07 Haz 2010 13:07
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach,Veritas,OnePiece
Favori Anime: Bleach

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen Justice4aLL » 27 May 2012 16:59

Eline sağlık güzel olmuş her trole bir cero kampanyası başlatalım B)
Resim

Kullanıcı avatarı
Elodin
Mesajlar: 971
Kayıt: 23 Şub 2012 16:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Holyland, Berserk, Kokou no Hito, Liar Game, Vagabond
Favori Anime: One Piece, Death Note, Hellsing, Basilisk, Samurai 7, FMA Brotherhood, Kuro no Keiyakusha
Konum: Bursa

Re: Mangatürk Animasyon

Mesaj gönderen Elodin » 27 May 2012 17:07

Çok güzel olmuş ses de eklenirse tadından yenmez.
Bunu üyelik formuna koysak yeni üyeler bizi daha iyi anlar aslında :evil:

Cevapla

“MangaTurk Grafik Stüdyosu” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir