Buradan güncel duyuruları görebilirsiniz. Bu mesajlar tek gösterimlik olup sağ taraftaki çarpı tuşuna basarak kapatabilirsiniz.

MangaTürk Chat

Bu forum ciddi olan ve Anime/Manga haricinde her türlü tartışma konusu içindir Anime ve Mangadan uzak durun...kendinizi derin ve anlamlı sohbette bulun.

Moderatör: Todomeda

Kullanıcı avatarı
WhiteMoustache
Mesajlar: 866
Kayıt: 04 Kas 2014 04:37
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, One Piece.
Favori Anime: Naruto, One Piece.

Re: MangaTürk Chat

Mesaj gönderen WhiteMoustache » 31 Tem 2017 15:58

Diabolus Ipsum Amans yazdı:
25 Tem 2017 09:06
Arkadaşlar yeni manga konularını açın sohbetleri edin, herşeyi adminden beklemeyin yoğunum bicolar.
Forumda bir sen birde bir kaç membır var, onlarında işi gücü var, ne muhabbeti yapalım :D
Resim

[hr]

Fan Klübler
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11066
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

Re: MangaTürk Chat

Mesaj gönderen Diabolus Ipsum Amans » 03 Ağu 2017 09:02

WhiteMoustache yazdı:
31 Tem 2017 15:58
Diabolus Ipsum Amans yazdı:
25 Tem 2017 09:06
Arkadaşlar yeni manga konularını açın sohbetleri edin, herşeyi adminden beklemeyin yoğunum bicolar.
Forumda bir sen birde bir kaç membır var, onlarında işi gücü var, ne muhabbeti yapalım :D
Kardeşim sen yapacaksın, ben yapacağım geleceksin konu açacaksın yorum yapacaksın arkadaşlarına söyleyeceksin gelişecek tekrardan olay bu .
Resim
Sitede Huzuru Bozana Böyle Yaparım!!!
Resim
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.

Kullanıcı avatarı
_[Emre]_
Mesajlar: 2314
Kayıt: 29 Mar 2013 12:21
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
Favori Anime: Medaka Box

Re: MangaTürk Chat

Mesaj gönderen _[Emre]_ » 03 Ağu 2017 23:25

Tales of Berseria incelemesi geliyor beyler hazır olun. 1-2 hafta içinde tamamlamış olurum en geç. Şu oyun keşke anime olarak çıksaydı amk. Velvet kadar hiçbir serinin baş karakterini bu kadar sevmedim. Umarım Zesteria'nın animesinde verdikleri 2 bölümle salmazlar. Zira o bölümlerin hapishane sahnesini saymazsak oyunun hikayesiyle hemen hemen hiçbir alakası yoktu. Bu arada oyunda bazı ara sahneler anime versiyonuyla veriliyor ve Ufo Table o kadar harika bir iş çıkartmış ki zevkten 4 köşe oluyorsunuz izlerken.

Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
WhiteMoustache
Mesajlar: 866
Kayıt: 04 Kas 2014 04:37
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, One Piece.
Favori Anime: Naruto, One Piece.

Re: MangaTürk Chat

Mesaj gönderen WhiteMoustache » 08 Ağu 2017 17:12

Diabolus Ipsum Amans yazdı:
03 Ağu 2017 09:02
WhiteMoustache yazdı:
31 Tem 2017 15:58
Diabolus Ipsum Amans yazdı:
25 Tem 2017 09:06
Arkadaşlar yeni manga konularını açın sohbetleri edin, herşeyi adminden beklemeyin yoğunum bicolar.
Forumda bir sen birde bir kaç membır var, onlarında işi gücü var, ne muhabbeti yapalım :D
Kardeşim sen yapacaksın, ben yapacağım geleceksin konu açacaksın yorum yapacaksın arkadaşlarına söyleyeceksin gelişecek tekrardan olay bu .
Bizimde yapabildiklerimiz bu kadar işte, canlanmıyor konu, o kadar elektroşok verdik forumdan cevap yok :D Bir ara kaliteli iki üç membır olsun, iki sayfa mesaj olsun, bana yine yeter diyordun :whistle:
Resim

[hr]

Fan Klübler
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11066
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

Re: MangaTürk Chat

Mesaj gönderen Diabolus Ipsum Amans » 08 Ağu 2017 21:14

Eğleniyoruz işte panpati, daha cok eğlenelim istiyorum.
Resim
Sitede Huzuru Bozana Böyle Yaparım!!!
Resim
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.

Kullanıcı avatarı
ichibuugin
Mesajlar: 1098
Kayıt: 29 Tem 2013 14:10
Favori Manga: Berserk,Vagabond,Sun-Ken Rock
Favori Anime: Gintama

Re: MangaTürk Chat

Mesaj gönderen ichibuugin » 12 Ağu 2017 12:20

Şu sitedeki naçiz varoluşumuza bile acımasızız realistiz sarkastiğiz ayağına bonnboş laflar eden orospu çocukları varmış bilumum kanallarda, bu dangalaklarla 5 dk muhabbetim bile yok, hayret ediyor lan insan. Olum madem anon kaprisiyle komiklik yapacaksınız,niye 5 kişilik audiencea konuşup circle jerkle yetiniyosunuz lan
Azalarak bitmesini bekleyeceğiz.

Kullanıcı avatarı
_[Emre]_
Mesajlar: 2314
Kayıt: 29 Mar 2013 12:21
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
Favori Anime: Medaka Box

Re: MangaTürk Chat

Mesaj gönderen _[Emre]_ » 18 Ağu 2017 00:02

Olum Re:Creators diye bişeye başladım animenin ana karakteri yok lan ehueheuehu. Aynı Captain Tsubasa World Youth'taki Roberto Hongo'nun 10 numarasız Brezilya'sı gibi anime amk. Aslında bir ana karakter var ama yan karakter gibi anasını satayım. Çocuk resmen Uniformalı Prenses karakterini finale bağlamak için yaratılmış. Yalnız Selesia Upitiria'nın tasarımı çok hoşuma gitti. Başka bir animede ana bayan karakter olarak daha çok iş yapardı. Burada harcanmış biraz.
Resim

Cevapla

“Salon” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir