Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

Bleach Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Bleach serisiyle ilgili sorular ve paylaşımlar ve diğer şeyler burada.

Moderatör: Millennium Wizard

Kullanıcı avatarı
Drag
Mesajlar: 282
Kayıt: 22 Eyl 2010 20:42
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: bleach

Re: Bleach Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen Drag » 30 Mar 2015 11:24

Normalde Bleach 621 başlığına yazacaktım ama buraya yazmak zorunda kaldım.
Ichigo'nun seri boyunca sürekli güçlendiğini düşünen okurlar en tehlikeli okur tipini oluşturuyorlar. Bu çok açık ve net bir şey, tartışmasına girmem bile. Yani Yusuke, Luffy, Naruto falan sürekli güçleniyor olabilir, bilemem. Ama bu kesinlikle Bleach’i bağlamaz. Çok komik sonuçlar doğurur.

Malum bu arkadaşlar saymaya önce Zaraki savaşından başlıyorlar. Zaraki ile savaşan Bankai’siz Ichigo’ya kaptan kadar diyorlar. Soul Society arc’ın sonundaki Bankai Ichigo’ya 5-10 kaptan arası diyorlar. Sonra Yammy, Grimmjow, Ulquiorra, Aizen diye sayınca Final Arc’ta en dandik Sternritter 15-20 kaptan gücünde çıkıyor. Bir de Royal Guard güçlendirmeleri üzerinden kıyas yapılınca gerçeklikler beklentilerini kapatmıyor. Sonra “oooooo kubo çok kötü yaaa” diye haftalık toplu ağlama ayinleri.

Hayır arkadaşım, Kubo’da sorun yok. Sen kötüsün. 600-700 sayılık serileri “büyüktür, küçüktür, eşittir” seviyesine indirgeyip sonrasında kendinizi hayal kırıklığına uğratıyorsunuz. Bleach’te güç seviyesi aramayın. Hatta bence hiçbir seride güç seviyesi aramayın. Neden, çünkü önceki yüzyıldan kalma saçma bir huy bu. Eski Shonen’lerde varmış, artık olmasına gerek yok böyle bir şeyin. Bir savaşın, olayın içinde olana kadar biraz da öncesine ve sonrasına da bakın. Anlamaya çalışın ne oluyor ne bitiyor diye. Adamlar bir hikaye anlatıyor, olan biten çoğu şeyde bir sebep sonuç ilişkisi var. Siz WWE izlermiş gibi “o bunu dövdü bu şuna hareket çekti onun şuna tek atması lazım” falan diyorsunuz.

Cevapla

“Bleach Genel” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir