Buradan güncel duyuruları görebilirsiniz. Bu mesajlar tek gösterimlik olup sağ taraftaki çarpı tuşuna basarak kapatabilirsiniz.

Jiraya vs 4th Raikage

Naruto ile ilgili yapacağınız tüm anketler.

Raikage vs Jiraya

Raikage
23
24%
Jiraya
71
75%
Berabere
1
1%
 
Toplam oy: 95

Kullanıcı avatarı
Jotarokujo
Mesajlar: 57
Kayıt: 09 Nis 2014 18:24
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach Death Note
Kuroko No Basket
One Piece Naruto
Favori Anime: One Piece
Nazo No Kanojo x
Bleach Kuroko No Basket
Jojo's Birazze Adventure

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen Jotarokujo » 18 May 2014 22:27

3 Paini burnu bile kanamadan yenen ve itachi ile kisamenin görünce kaçmasına sebeb olan biri. Jiraiya. 3 Büyük kurbağayı çağırabiliyor. Tamam raikage hızlı 3.raikage deseniz boynum kıldan ince ama cidden bu herifde hız ve kaba kuvvetten başka hiçbişe yok. Jiraiya sennin moda geçmeden yenemez. Jiraiyanın sennin moda geçmesinin biraz zaman aldığını biliyoruz hepimiz. Ancak raikagenin hız veya kabakuvvet ile sennin moda geçiceğini engelliyeceğini sanıyorsanız kusura bakmayın hayal dünyasındasınız.

3 tane painin yanında kage bunshinlerle şaşırtarak sennin moda girdiyse bunu raikage ile dövüşerekde yapabilir. Zaten sennin moda geçtikten sonra Senpou : Goemon Senpou : Oodama Rasengan Gama Rinsho gibi tekniklerle ayrıca sennin modun getirdiği ''Tehlikeyi önceden sezme'' ''Güç ve Dayanıklılık (Ayrıca bunlar jiraiyanın taijutsunu ve saf gücünü tsunade kadar güçlü yapıyor.) ''Hız (Aşırı hızlı oluyor raikage kadar hızlı) Bu gelen özelliklerle raikageyi yenebilir.

Kullanıcı avatarı
JiraiyaFlash
Mesajlar: 2500
Kayıt: 28 Tem 2013 05:31
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Wolf's Rain, Claymore ,SlamDunk, Hunter x Hunter, One Piece, Vagabond, Vagabond, Feng Shen Ji, Katekyo Hitman Reborn, Boku no Hero Academia
Favori Anime: Naruto, Naruto Shippuden, Samurai 7, GunGrave,Claymore, SlamDunk,
Wolf's Rain, Hunter x Hunter 2011, Cowboy Bebop, Death Note, Katekyo Hitman Reborn, Boku no Hero Academia
Konum: İzmir/Sivas

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen JiraiyaFlash » 18 May 2014 22:28

@byakusharinnegan

Daha fazla katılamazdım sanırım.

Hocam özellikle son düzenlemenizi de okuyup, finale gelince ki ruh halimi paylaşmak isterim: B) :lol:
► Spoiler Göster
Resim
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
Resim[/align]

Kullanıcı avatarı
nara_fkd
Mesajlar: 1305
Kayıt: 22 Oca 2014 20:53
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto - Zippy Ziggy- The God of Highschool - Liar Game - Slam Dunk - Berserk - HSD Kenichi - Gintama
Favori Anime: Naruto Shippuden - Death Note - Hunter x Hunter 2011 - Ano Hana - Bleach - Gintama - Slam Dunk
Konum: İzmir

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen nara_fkd » 18 May 2014 22:37

Hocam doğru söylüyorsunuz aynen katılıyorum da
A>B ve B>C olunca otomatik olarak A>C olmuyor belirtmek istedim
Resim Zura ja nai, Katsura da!
► Spoiler Göster
Yagami Light(KİRA) FC

byakusharinnegan
Mesajlar: 2222
Kayıt: 12 Kas 2011 00:48
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto
Favori Anime: naruto

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen byakusharinnegan » 18 May 2014 23:44

Konu Dışı
Aynen o olay doģru ancak buradaki vs' de geçerlidir diye düşündüm. Sebep:
Raikagenin özelliği hız ve kuvvet. Bee lariatta daha iyiyse raikageden daha kuvvetlidir. 8 kuyruklu pelerin hızı da ona yakın
Yani bee hız ve kuvvette raikageden iyiyse ve jiraiya beeyi yeniyorsa ondan daha az kuvvetli adamı neden yenemesin? Diye düşünerek o mantığı ekledim.

Kullanıcı avatarı
Instructions
Mesajlar: 440
Kayıt: 28 Şub 2014 08:35
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto | Vagabond
Favori Anime: Naruto Shippuuden | Shingeki no Kyojin | Death Note | Bleach | Aoi Bungaku

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen Instructions » 19 May 2014 13:21

Bir de ero sennin şu sage mode'da kurbağa midesine hapsetme/alma olayı var. Naruto'da, ero sennin'de birer pain'i bu şekilde yenilgiye uğrattı. Bunu aşabilen tek karakter de yetenek ve zeka timsali itachi'den başkası değildir. Raikage ağanın buradan yırtma şansı da fazla yok sanki. Ayıklar ero sennin.

hanzou
Mesajlar: 155
Kayıt: 21 Ara 2013 13:26
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: naruto death note
Favori Anime: naruto death note

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen hanzou » 20 May 2014 16:34

byakusharinnegan yazdı:Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu başlığın açılma amacı neydi? Bana sorarsan kusura bakma ama sanki çoğunluğa göre farklı bir düşünce bulmuşsun ve bunu herkese kabul ettirmeye çalışıyorsun gibi geldi. Çünkü karakterleri nasıl tanıttığına bak raikagenin susannoyu yerden yere vurduğunu söylüyorsun jiraiyanın sapık olduğunu ve sennin modla anca 1 paini indirdiğini söylemişsin. Ezmişsin yani.
Ben de bu karakterleri "jiraiya itachi ve kisameyi kaçırtmış, 3 paini çizik almadan yenmiş raikage ise götünün tutuşmamasını gaaraya borçlu" diye tanıtsam sen de benim hakkımda aynını düşünürdün.
Yani fikirlerinizi bir şeylere dayandırın diyorsunuz ya açıķçası senin bu tartışmaya fanlık kattığını düşünüyorum ve bunu neye dayandırdığımı söylüyorum.

Vs hakkında fikirlerimi belirttim diye hatırlıyorum ama neyse yazayım.

Bu raikage dediğimiz adam hızlı olabilir ama ışınlanma veya uçma yeteneği yok. Yani jiraiya dev kurbağa çağırsa bi anda kafasında mı belirecek? Raikage tırmanmak zorunda ona. Direk atlamaya kalkışırsa da sağlamınfan bir teknik yer zaten. Havadayken yön falan değiştiremez.Ve jiraiya onun tırmanmasına da kolay kolay izin vermez. Yağ falan dökebilir. Hatta duvarı kurbağa etine çeviriyorsa kurbağanın üstünü hayli hayli kurbağa etine çevirir. Tıpkı juubinin aodayı ( sasukenin yılanı) yakalarken yaptığı şeye benzer bir şey yapabilir.

Painin kurbağalara yaptığı şey farklı. Adam shinra tensei attı raikage kurbağaları direk uçuracak öyle bir tekniğe sahip değil.Kimse raikage kurbağadan kılıç yer demiyor zaten çoğu ninja yemez.
Ancak orochimarunun yılanına atılan ateş tekniğinden kurtulamaz. O kadar geniş ve yapılması hızlı teknikten kaçabilecek olsaydı madara mokuton yaparken de kurtulurdu. O saldırıyı yediği zaman hasar almayacaksa bu adamı ölümsüz ilan edin. Azcık bile hasar alsa en azından dikkati dağılır ve başka bir saldırı daha yer. Ayrıca o ateş tekniği yapılırken kurbağa ekstra ateş değil yağ atıyor. Yani o alevin kapladığı yer kadar yağ da atabilir.raikage de pek kolay hareket edemez o durumda.

Bir kurbağa yetmese diğerini çağırır. 3 tane dev kurbağa var be adamda. Gamakichi son savaşta nasıl zıplıyor gördük. Raikage bile aynı anda diğer kurbağalarla uğraşırken onu kovalayamaz. Sage mod açması da sıkıntı olmaz yani.
Sage modu açarsa raikage 5 dk dayanır en fazla. Goemondan sağ çıkamaz. Ki goemon en güçlü senpou bile deģil adam öylesine bi teknik attı tıpkı bir uchihanın goukakyuu atması gibi.

Edit: bee jiraiyayı yenebilir de denmiş.
Jiraiya bu adam kendine güvenip akatsuki liderine dalıyor. Hem de akatsukinin normal üyelerinin bile bijuu avladığını bilerek. Adam tanrı dediler yapma etme dediler dinlemedi. Bu adam daha bee'yi yenemeyecekse ne diye normal üyelerin bijuu avladığı bir çetenin liderine sataşsın.

Kisame de zaten yanında itachi varken bile jiraiyaya yenilebileceğine inanıyor ama bee karşısında kendine çok güveniyor. Iki karşılaşmada da samehadası vardı. Ve bee lariat tekniğinde raikageden iyiyse bunun anlamı bee raikageden güçlüdür değil mi? Jiraiyanın beeden üstün olduğu açıkken nasıl raikage jiraiyayı yeniyor?
Anketi açan kişiyi objektif olmamakla suçlamışsın ama senin de obijektif olmadığın ortada.
Madaranın kullandığı mokuton jutsusu jiraiyanın gamayu endanından daha çok alan kaplıyor hem de orada raikage mokutondan kaçabilseydi 4 kage içerde kendisi de dışarda madaraya yem olurdu.
Akatsuki üyeleri bijuuları değil jinjurikileri yendi jiraiya yağmur köyüne savaşmak için değil casusluk için gitti yakalanınca da şansını denedi kaçma imkanı olmasına rağmen artık yaşamak onun için anlamlı olmadığı için resmen intihar etti.
Son cümlede saçmalamışsın kisamenin samehadası sayesinde bijuulara karşı üstünlük sağlıyordu.Senin mantığınla gidersek gai de beeden güçlü o zaman.Bee jiraiyayı her türlü yener.
Instructions yazdı:Bir de ero sennin şu sage mode'da kurbağa midesine hapsetme/alma olayı var. Naruto'da, ero sennin'de birer pain'i bu şekilde yenilgiye uğrattı. Bunu aşabilen tek karakter de yetenek ve zeka timsali itachi'den başkası değil.
Hachibinin boynuzunu kesecek kadar kaba kuvvete sahip biri kurbağa midesinde çok zorlanmaz merak etme.
Bu seride normal insanlar bile 10-20 m zıplayabiliyor raikage gibi biri ne kadar zıplayabilir sen düşün kurbağaya tırmanmasına gerek yok.
Jiraiya saçlarıyla savaşmaya kalkışırsa raikageye dokunduğu an kenidne elektirik çarpacaktır.
Jiraiyanın klonlarını toplu bir raiton jutsusuyla yok edebilir yere vurarak yok edebilir sakura bile shupindenin başında yere vurarak yerde toprak taş kırmıştı raikagenin gücü>>>shupinden başı sakura.
En son hanzou tarafından 20 May 2014 16:41 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Grifthh
Mesajlar: 1869
Kayıt: 17 Ara 2013 09:01
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk
Naruto
One Piece
Favori Anime: Naruto
One Piece
Death Note

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen Grifthh » 20 May 2014 16:39

Raikage'nin sadece hızı var gerisi boş eğer jiraiya sennin moda girerse çok zorlanmadan yener diye düşünüyorum zaten jiraiya'nın gücü bi kage gücü hatta fazla bence 5 kage içinde bi tek oonoki yenebilir jiraiya'yı.
Resim 691
► Spoiler Göster
[hr]God Of Shinobi: Hashirama Senju
Minato Namikaze FC
Urahara Kisuke FC
Terumī Mei FC
Tier Harribel FC
Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, delilik var olmuş bir zekanın yok olıuşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!
-Albert Einstein

Kullanıcı avatarı
JiraiyaFlash
Mesajlar: 2500
Kayıt: 28 Tem 2013 05:31
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Wolf's Rain, Claymore ,SlamDunk, Hunter x Hunter, One Piece, Vagabond, Vagabond, Feng Shen Ji, Katekyo Hitman Reborn, Boku no Hero Academia
Favori Anime: Naruto, Naruto Shippuden, Samurai 7, GunGrave,Claymore, SlamDunk,
Wolf's Rain, Hunter x Hunter 2011, Cowboy Bebop, Death Note, Katekyo Hitman Reborn, Boku no Hero Academia
Konum: İzmir/Sivas

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen JiraiyaFlash » 20 May 2014 18:06

hanzou yazdı: Akatsuki üyeleri bijuuları değil jinjurikileri yendi jiraiya yağmur köyüne savaşmak için değil casusluk için gitti yakalanınca da şansını denedi kaçma imkanı olmasına rağmen artık yaşamak onun için anlamlı olmadığı için resmen intihar etti.
Şu yazdığından sonra cidden iyice sıvadın genç . . .

O Jinc'ler isteyince Bijuu olamıyorlar yani, ya da pelerin modlarına falan geçemiyorlar öyle mi ?!

Yai öyle ortalıkta casusculuk oynarken yakalanıverdi öyle mi ?
Bu herif değil mi Naruto'nun Kyuubi mührünün anahtarını bırakan, Gamakensan'ı hazırlayan,Köye beden gönderen, sorgulanması için adam gönderen, yakaladığı adamın gölgesine girerek bir saldırı için pusu kuran...Bayağı yakalanan değil, yakalayan konumunda idi.

Yaşamak onun için anlamlı olmadığı için inthiar falan da etmedi, kendince yorum atma, ne okudun ne izledin merak eder oldum şimdi.

Her ne ise, @byakusharinnegan'ın son cevabı 10 numara idi, ve sayfalardır kendini tekrarlıyorsun adamın öne sürdüğü hiç bir şeye cevap bile verememişsin hep temennilerinden bahsedip duruyorsun.. Kimin kazandığını düşünüyorsun önemli değil, herkesin kendi, yorumu ama karşı tarafı(jiraiya) itin ötüne sokarak yapılan tartışma en aciz ve niteliksizidir kannımca..

Yok sapık, yok intihar etti, yok yakalandı.. Sık babam sık

Babası yaşında adam sayesinde hız kazanıp, dövüş alanında biraz da olsun bir varlık kazanabilen yanında en iyi 2 adamı varken yaş ortalaması 15-16 ve seviyesi 2 A 1 S olan 3 ninjaya bir kol kaybeden(gaara olmasa götte kaybederdi de), Taka ekibine Killer Bee'nin yaşattığı hezimetin yarısını yaşatamayan, bir klondan sıradan genjutsu yiyen, shikaku olması ordu adına defalarca yanlış kararlar verecek olan, kardeşine ve insanlarına güvenmeyi bırakmış, kapı icadından habersiz düşüncesiz hızlı koşan bir et yığınını savunuyorsun sen de ona bakarsan ?!?

Bak işte senin gibi konuşunca rakibi aşağılayınca böyle oluyor, yukarıda yazdıklarım gibi düşünmüyorum(tamamını), ama senin gibi yazmak isteseydim böyle bir şey olurdu diye örnekledim.. Jiraiya gibi serinin felsefesini oturtmuş Hokage Seviyesinde bir adamı beceriksizlik ya da başka bir şey ile itham edeceğin vakit önce savunduğun adamın kabiliyetlerini bir düşün bakalım.... İyi ki Hachibi'nin boynuzunu kırmış... 50 küsür yaşında ki Hiruzen kuchiyose sopası ile koca kyuubiyi km lerce geriye itmedi mi ona bakarsan...Fiziken Raikage'nin 3'te 1 i belki de herif... Ona bakarsan Kisame'de tek başına 4 ve 8 kuyruklulara dalacak ve de onları şamarlayacak kadar fiziki gücü olan bir herifti hele Samehada ile kuyruksuz kuyruklu oluyordu... Ne olmuştu kurbağa miğdesini yiyince bir hatırla... Tam güç inen kılıcı Jiraiya'nın isimsiz naruto boyunda kurbağalarından biri bile hiç kımıldamadan durdurabilmişti(Hani Asuma gibi birinin durduramadığı hamleyi)... Kaba kuvvetle Gama-Sennin'in tekniklerini etkisiz hale getirmeyi unutacaksın.. Hey Yaa B)

Adam sana ya zemini yağlarsa, ya alanı ateşe verirse, ya bunshinlerle, kuchiyoselerle tuzak kurarsa diyor sende daha hachibinin boynuzunu kırdı yeri yumruklar vs vs... Varsa yeni bir savın söyle aksi halde tekrarlatıp durma, beni falan suçlasan anlardım da gayet objektifçe yorum yapan adama da bok atmışın yuh yani.. Vallaha Ay'in Jiraiya yerine Pain savaşında olduğunu bir düşünüyorum da değil saatler, 10 dakikalar bile sürmeden ve 6 bedeni de göremeden hiç olurdu sanırım..
Resim
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
Resim[/align]

Kullanıcı avatarı
Light of God
Mesajlar: 3485
Kayıt: 19 Ara 2012 15:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Naruto
Favori Anime: One Piece, Naruto, Death Note, Psyco Pass, Kuroko No Basket
Konum: Başkent

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen Light of God » 20 May 2014 18:42

Konuyu açan arkadaşın tanıtımlarını şimdi okudum bayağı hoşuma gitti. Sağ köşede etrafa korku salan, yıldırım köyünün haşin oğlanı, Sasule'yi bir oyuncakmış gibi hoplatan, Susano'ya plastik köpük muamelesi yapan Raikage-Sama. Diğer köşede ise anca 1 tane paini ıkına ıkına yıkabilen ero sennin.

Gerçekten çok objektifmiş konuyu açam eleman karnım ağrıdı objektiflikten. :lol:

byakusharinnegan
Mesajlar: 2222
Kayıt: 12 Kas 2011 00:48
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto
Favori Anime: naruto

Re: Jiraya vs 4th Raikage

Mesaj gönderen byakusharinnegan » 20 May 2014 19:39

Şkage kurbağaya zıplayamaz demedim zıplarsa havadayken darbe yer dedim. Bu yüzden tırmanmaya mecbur dedim. Sen tırmanmasına gerek yok zıplar demişsin. Dikkatli okumanı tavsiye ederim.
Jinchuurikiler ölünce ya da sıkışınca bijuuya dönüşüyor. Gaara istisna sadece. O uyuyunca oluyor.
Killer bee vs Kisame kanıt zaten adamların bijuu avladığına.
Jiraiya lideri yenip işi bitirmek peşindeydi. Öyle olmasa da dövüş sırasında çok şansı oldu kaçmaya. Ama yenebileceğinden emindi. Arkadan vurulana kadar da burnu kanamadı. Zaten dövüşme niyetiyle gitmemiş olsa tsunade o kadar korku içinde bekliyor olmazdı.

Raikage tek kalmamak için kagelerle beraber mokutona yakalanacak adam değil. Ayrıca goemondan büyük olması önemli değil. Goemonun alanı aşırı genişti. Ondan kaçamaz. Adam deniz yaptı resmen.

Ama yook elin güreşçisi bu adamı yener.

Cevapla

“Naruto Anketler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Yahoo [Bot] ve 2 misafir