Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Naruto serisiyle ilgili sorular ve paylaşımlar ve diğer şeyler burada.
Kullanıcı avatarı
Ryuusa Bakuryu
Mesajlar: 1319
Kayıt: 12 Haz 2011 21:00
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: DN

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen Ryuusa Bakuryu » 23 Şub 2014 08:05

Bölümün kalitesi ile sevdikleri ve sevmedikleri karakterlerin başına gelenler onlar için doğru orantılı. Mantık aramak, sabırlı olmak falan hak getire. Mesela sevmediğin bi karakterin başına olumlu bir şey mi geldi? Mümkünatı yok iyi değildir o bölüm hatta mangaka sıçmıştır. Mantık falan arama, derin düşünme, sabırlı olma boşver bunları. Direk sevdiğin ve sevmediğin karakterlerin başına gelenlere bak. Sevdiğin bi karakterin başına güzel bir şey gelirse o bölüm iyidir. Eğer sevdiğin karakterlerin başına kötü, sevmediğine iyi bir şey gelirse tamam yandı artık mangaka. Hele hatırlıyorum edo hokage'lerin ilk geldiği zamanları. Minato geliyor süper bi açılış, oradan diğer hokage'leri aynı karede görüyoruz, bir taraftan Hashirama şov yapıyor oradan Tobirama çıkıyor derken Sarutobi&Orochimaru falan ama tek bi karede Sakura gözüküyor ya... İşte bittin orada. Somurtgan smiley'ları görmeyi çekeceksin.

Ayrıca osuruktan nem kaparlar. Koca bölümde ufacık bile sevmediği veya anlamadığı bir şey oldu mu hooop taşlama başlığına. Komik görünüyorlar açıkçası.

Yorum kaliteleri hiç bir zaman iyi olmadı ama son zamanlarda o kadar kötüler ki sıfır bile diyemeyeceğim çünkü o zaman da sıfırın nötrlüğüne hakaret etmiş olurum. Bildiğin eksilerde. Çekilmiyorlar.

Kullanıcı avatarı
_[Emre]_
Mesajlar: 2856
Kayıt: 29 Mar 2013 12:21
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
Favori Anime: Medaka Box

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen _[Emre]_ » 23 Şub 2014 12:50

Onlara göre İtachi ve Minato ayaklı tanklar. Madara hariç herkese yürüyerek tek atarlar.
Resim

Kullanıcı avatarı
Concord
Mesajlar: 1483
Kayıt: 12 Eyl 2013 13:10
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Prison school,Veritas,Vagabond
Favori Anime: Tengen toppa gurren lagann, Monogatari series,Mahou Shoujo Madoka★Magica,3 gatsu no lion
Konum: Ankara

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen Concord » 23 Şub 2014 13:35

En iyi fanlık geriye bakıp güldüğün fanlıktır. Seriyi sanki insan değilde, geth misali ışık hızında düşünme yetisine sahip robotlar yazıyor zanedilir. Seriyi yaparkenken ki ruh hali, uykusuzluk, para ve ünek endini kaptırma. Uzun süren serilerin kaderinde vardır. Bir süre sonra fikir gelmez ve başta yapmak istediğin şeyleri hemen yaparsın ki bitsin. Çünkü bitmişsindir artık, bıkınlık gelmiştir.

İnsanların shoenen seriye yönelme sebebi, diğer dergilere göre iki haneli katlarca daha fazla satışa sahip olmalarıdır. Ben bir eser yapıyorsam okunmasını isterim, bunun içinde hikayeden ödün vermek zorunda kalmam kaçınılmaz. Bakumanı izleyip okusun fan kitleleri, böylece yapımında olan zorluğu az çok anlayabilirler.

Biz burada napolyon misali uyku süresi olan insanlardan bahsediyoruz. Sıçmaları doğaldır işin iç yüzünü bilmeden bir şey diyemeyiz. Seriyi okuyanlar o serinin arkasında ki kişiyi bilmeli.

Bütün fanlar bunu bilirse özelikle naruto fanları daha ılıman hal geliceklerdir. Shoenen serilerin başına şöyle bir uyarı olmalı;

Bu eserin yapımında insanlar görev almıştır ve eser para ile ayakta duran bir şirket tarafından basılır.
Resim

Kullanıcı avatarı
Hitman
Mesajlar: 2740
Kayıt: 15 Haz 2012 14:18
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk, Vinland Saga
Favori Anime: Hajime no İppo

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen Hitman » 23 Şub 2014 15:32

Genellikle animeye Naruto ile başlamış , güncele geleli çok olmamış ve diğer serilere yeni yeni bakmaya başlamış (belki de henüz başlamamış) insanlardan oluşan bir kitle oluyor. Arada sırada onlarca seri izlemiş ve fakat içindeki Naruto ateşi hala sönmemiş insanlar da çıkıyor elbet.

Aslında farkettim de yukarıda yaptığım tanım çoğu popüler serinin fanları için geçerli . Ben Naruto ile başladığım için Naruto severler için yazdım.
Resim

hanzou
Mesajlar: 155
Kayıt: 21 Ara 2013 13:26
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: naruto death note
Favori Anime: naruto death note

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen hanzou » 27 Şub 2014 10:39

Şüphesiz ki biz onları ibret alasınız diye yarattık.
Bakara Suresi 20. Ayet
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 06 Haz 2014 21:54

Konu Sakura olunca %90'ı kurtadama dönüşüyor. Ben bu seriye bi kaç ay önce başladım, Sakura'da bu derece düşmanlık ettirecek bi kötülük görmedim. Saçı kesilene kadarki çocuk halleri herhalde 1 sene sürdüğünden fanlar üzerinde çok derin tesirler bırakmış, 10 senedir silinmemiş. Ama ben izlerken sadece 2 hafta gördüm o şımarık hallerini, haliyle nefret etmedim. O yüzden bu derece tepki verilmesini mümkün değil anlayamıyorum.
Resim
► Spoiler Göster

mskreis
Mesajlar: 1
Kayıt: 09 Haz 2014 16:33
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Gantz
Favori Anime: Gintama
Naruto

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen mskreis » 09 Haz 2014 16:40

Fazla fanatikler ve sabit fikirliler.Anime/mangadaki buglara yada güç dengesine feci şekilde kafayı takmişlar.

Kullanıcı avatarı
Şuayip
Mesajlar: 23
Kayıt: 15 Haz 2014 16:22
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Naruto

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen Şuayip » 16 Haz 2014 00:27

En azından diğer serilerin fanlarına göre olaylara daha mantıklı yaklaşıp, daha iyi sonuçlar çıkarabiliyorlar. Zaten neyin ne olduğu belli olan bir seri. Haliyle yorumlar yani dolayısıyla fanlar da mantıklı oluyor.
Resim

Kullanıcı avatarı
Rorschach
Mesajlar: 52
Kayıt: 05 Eki 2014 01:10
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Death Note

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen Rorschach » 05 Eki 2014 02:45

Kurtlar Vadisi'ni takip eden kitlenin anime versiyonu. İki şekilli söz görünce çok matah bir şey zannediyorlar. Serinin sadece sığ yanını gören sığ insanlar.
Resim
The world will look up and shout "Save us." And I'll whisper "No."

Kullanıcı avatarı
iloque
Mesajlar: 684
Kayıt: 08 Ağu 2011 20:08
Favori Manga: One Piece , Vagabond, Kingdom
Favori Anime: One piece

Re: Naruto Fanları Hakkında Düşünceleriniz

Mesaj gönderen iloque » 02 Kas 2014 15:03

Aşağıdaki gibi savunmalarda bulunan kardeşlerimiz.
► Spoiler Göster
[thumbnail]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m609v ... r1_500.gif[/thumbnail]
► Spoiler Göster

Cevapla

“Naruto Genel” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir