Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Naruto Anime serisi'nin tartışma alanı (Mangadan spoiler vermek yasaktır.)
Kullanıcı avatarı
WhiteMoustache
Mesajlar: 981
Kayıt: 04 Kas 2014 04:37
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, One Piece.
Favori Anime: Naruto, One Piece.

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen WhiteMoustache » 05 Şub 2015 08:00

cwc_cenk yazdı:Tilki kadının bi evladında rinnegan öbüründe tenseigan varmış yoksa ben mi yanlış anladım.

Tilki kadın kendine ay büyüklüğünde mekanlar hazırlayıp bunları yanına çağırıyordu ve işini görüyordu , evlatları ise çok sönük kaldılar bu gücün varisleri olarak.

Naruto rinnegan kullanıcısını (iki gözüde rinnegan olan madaradan bahsediyorum) yenemezken tenseiganı nasıl tokatladı anlamadım.

Naruto ya power up verildi de bunun hinataya olan sevgisi ile ne alakası var.

Kuyruklular taşıyıcısından ayrılınca ne olduğunu naruto bize madara ile kapışırken göstermişti şimdi ne oldu da ayrıldılar ve naruto hala ayakta?

Hinatayı saftirik bişi sanırdık kız ortalığı fena karıştırdı asıl bu saflardan korkucan...

Sasukenin chidoriside baya dehşet bişiymiş ah bide kanatlarını ve kılıçlarını gösterseydi...( Sasukenin rinneganla köyden ayrılışı ve daha sonra başından geçenleri konu alan film olsa bence bu filmden kat be kat daha tatmin olurduk.)

De hayde...
Sen yanlış anlamışsın. Bir evladında Rinnegan(Hagoromo) diğer evladında Byakugan(Hamura) vardı.

Hacı Kaguya mekanlar hazırlayıp yanına çağırmıyordu, boyut değiştiriyordu. Ayrıca evlatları da epey güçlü. Kendisini bir kere yendiler ve kendi güçleri ile tekrar yendirdiler(Sasuke ve Narutoya verdikleri güç ile).

Naruto Rinnegan kullanıcısı olan Madarayı yenebilirdi fakat Siyah Zetsu Madarayı indirdiği için yenemedi. Ayrıca Madarada tüm Bijuular vardı ve Kaguya kadar güçlüydü. Tenoride bildiğim kadarı ile Bijuular yoktu, sadece Tenseigan vardı. Tenseigan'ın ise Rinnegandan über güçlü bir tarafı yok.

Narutoya güç verildi çünkü Hinatayı seviyordu. Ona zarar verince kendinden geçti vs. sonra gücü elde etti. Hangi gücü elde etti bilmiyorum ama elde etti bir şekilde.

Naruto Kyuubiden isteyerek ayrıldı. Yani mührü kendi bozdu. Mührü bozup Bijuuyu bedeninden çıkarınca öyle ölesiye yaralanmıyorsun. Yalnızca halsiz kalıyorsun. Bunu Kushina olayında gördük.
Resim

[hr]

Fan Klübler
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
[email protected] [email protected]_27
Mesajlar: 237
Kayıt: 20 May 2013 16:20
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: naruto
Favori Anime: naruto,naruto shippuden,dragon ball,death note

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen [email protected] [email protected]_27 » 05 Şub 2015 16:53

cwc_cenk yazdı:Tilki kadının bi evladında rinnegan öbüründe tenseigan varmış yoksa ben mi yanlış anladım.

Tilki kadın kendine ay büyüklüğünde mekanlar hazırlayıp bunları yanına çağırıyordu ve işini görüyordu , evlatları ise çok sönük kaldılar bu gücün varisleri olarak.

Naruto rinnegan kullanıcısını (iki gözüde rinnegan olan madaradan bahsediyorum) yenemezken tenseiganı nasıl tokatladı anlamadım.

Naruto ya power up verildi de bunun hinataya olan sevgisi ile ne alakası var.

Kuyruklular taşıyıcısından ayrılınca ne olduğunu naruto bize madara ile kapışırken göstermişti şimdi ne oldu da ayrıldılar ve naruto hala ayakta?

Hinatayı saftirik bişi sanırdık kız ortalığı fena karıştırdı asıl bu saflardan korkucan...

Sasukenin chidoriside baya dehşet bişiymiş ah bide kanatlarını ve kılıçlarını gösterseydi...( Sasukenin rinneganla köyden ayrılışı ve daha sonra başından geçenleri konu alan film olsa bence bu filmden kat be kat daha tatmin olurduk.)

De hayde...
Öncelikle iki çocuğunda da tenseigan ve rinnegan yok, iki çocuğu bunu isterlerse aktifleştirebilirler. Bu konu henüz tam netlik kazanmadı ama ben Hagoromo ve Hamura'nın sharingan ve byakuganla doğduklarını düşünüyorum bunları istedikleri zaman aktifleştiriyorlar.

Kaguya çakranın atası kendine mekanlar yaratmıyor bir anda mekanı değiştirebiliyor jikukan jutsusunun (uzay zaman) en üst seviyesi. kendini ve bulunduğu mekanı başka bir mekana aktarabiliyor. juubiden bile fazla çakraya sahip olduğu düşünülürse bunu yapabilecek bir tek kendisi var. Harcadığı çakranın ne kadar büyük olduğunu anlamak için, Obito'nun bedeninde hem Hashirama dnası hemde Rikudou'nun gücü vardı yanına birde Sakura'yı aldı, ikisi çakralarını birleştirip 3-4 boyutu aralayıp baktılar Sasuke'yi bulmak için ama ikisi de neredeyse ölüyordu. Sakura'nın alnındaki o mühürün ne kadar çakra biriktirdiğini biliyoruz devasa çakrası olmasına rağmen boyutlar arası yolculuk epeyi çok çakra gerektiriyor. Kaguya boyut değiştirmenin ötesine geçip bizzat boyutu değiştiriyordu. Harcadığı çakrayı siz size hesap edin,

Öncelikle Madara'yı yenememe diye bir durumları olmadı sadece karşı karşıya geldikleri an Zetsu, Madara'yı götürdü yoksa Naruto ve Sasuke bu dövüşü alabilirlerdi. Şu andaki Naruto (The Last Naruto The Movie) Madara'yı alabilir ama. Madara'da juubi vardı ama Toneri de juubi gibi bir kuyruklu olmadığı için Naruto bu dövüşü kazandı. Ayrıca Toneri'de henüz tenseiganı kullanma konusunda fazla bir tecrübe yoktur. yoksa Naruto'ya epeyi büyük bir sorun oluştururdu. Juubinin Madara'ya ne kadar güç kazandırdığı ortada zaten. Aynısı Toneride olsa durum biraz daha farklı olabilirdi.

Naruto'nun Kyuubi'den ayrılması ilginç olmuş ilk başta ben de şaşırdım ama sonra düşününce mantıklı geldi. Naruto'nun bedeninde iki tane kyuubi var hem karanlık hem aydınlık taraf, ikisi de Naruto'nun içine ayrı ayrı yerleştirildiği için. Naruto Kyuubinin karanlık tarafını kullanarak dövüşüyor aydınlık tarafını bedeninden ayırıp ayrı bir şekilde kullanmanın yolunu bulmuş yani Naruto epeyi geliştirmiş kendini zaten filmdeki Naruto'nun tekniklerini geliştirme konusundaki haline bayıldım rasenganın çeşitlerini artırmış yine ve o aptalsı görünümü neredeyse gitmiş daha ciddi biri haline gelmiş bu haliyle Madara'ya tek atar. Çakrayı bir elde toplayıp şiddetli bir saldırı hazırlayabiliyor. shunshin kullanabiliyor yani bu filmde epeyi olgunlaşmış gördüm ben Naruto'yu, umarım ilerleyen bölümlerde daha ileri gidip Uzumakilerin bütün mühürlerini öğrenir ve kendini epeyi geliştirir.

Naruto bu filmde power up almamış sadece tekniklerini geliştirmiş ve kendini biraz aşmış o kadar yani abartılacak bir özellik almamış ama kendini geliştirdiği tekniklerinde epeyi bir potansiyel sahibi olmuş

Aynen sasukenin chidorisi beni de epeyi şaşırttı koskoca göktaşını bir anda parçaladı. Naruto ve Sasuke kendilerini aşmışlar. sevdim bu hallerini. filmi de beğendim. yani tam olarak izleyemedik görüntüyü iyi çekememiş arkadaş ama film yine de güzeldi animedeki çizimler de böyle olsa süper olacak.

Kullanıcı avatarı
[email protected] [email protected]_27
Mesajlar: 237
Kayıt: 20 May 2013 16:20
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: naruto
Favori Anime: naruto,naruto shippuden,dragon ball,death note

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen [email protected] [email protected]_27 » 05 Şub 2015 16:54

cwc_cenk yazdı:Tilki kadının bi evladında rinnegan öbüründe tenseigan varmış yoksa ben mi yanlış anladım.

Tilki kadın kendine ay büyüklüğünde mekanlar hazırlayıp bunları yanına çağırıyordu ve işini görüyordu , evlatları ise çok sönük kaldılar bu gücün varisleri olarak.

Naruto rinnegan kullanıcısını (iki gözüde rinnegan olan madaradan bahsediyorum) yenemezken tenseiganı nasıl tokatladı anlamadım.

Naruto ya power up verildi de bunun hinataya olan sevgisi ile ne alakası var.

Kuyruklular taşıyıcısından ayrılınca ne olduğunu naruto bize madara ile kapışırken göstermişti şimdi ne oldu da ayrıldılar ve naruto hala ayakta?

Hinatayı saftirik bişi sanırdık kız ortalığı fena karıştırdı asıl bu saflardan korkucan...

Sasukenin chidoriside baya dehşet bişiymiş ah bide kanatlarını ve kılıçlarını gösterseydi...( Sasukenin rinneganla köyden ayrılışı ve daha sonra başından geçenleri konu alan film olsa bence bu filmden kat be kat daha tatmin olurduk.)

De hayde...
Öncelikle iki çocuğunda da tenseigan ve rinnegan yok, iki çocuğu bunu isterlerse aktifleştirebilirler. Bu konu henüz tam netlik kazanmadı ama ben Hagoromo ve Hamura'nın sharingan ve byakuganla doğduklarını düşünüyorum bunları istedikleri zaman aktifleştiriyorlar.

Kaguya çakranın atası kendine mekanlar yaratmıyor bir anda mekanı değiştirebiliyor jikukan jutsusunun (uzay zaman) en üst seviyesi. kendini ve bulunduğu mekanı başka bir mekana aktarabiliyor. juubiden bile fazla çakraya sahip olduğu düşünülürse bunu yapabilecek bir tek kendisi var. Harcadığı çakranın ne kadar büyük olduğunu anlamak için, Obito'nun bedeninde hem Hashirama dnası hemde Rikudou'nun gücü vardı yanına birde Sakura'yı aldı, ikisi çakralarını birleştirip 3-4 boyutu aralayıp baktılar Sasuke'yi bulmak için ama ikisi de neredeyse ölüyordu. Sakura'nın alnındaki o mühürün ne kadar çakra biriktirdiğini biliyoruz devasa çakrası olmasına rağmen boyutlar arası yolculuk epeyi çok çakra gerektiriyor. Kaguya boyut değiştirmenin ötesine geçip bizzat boyutu değiştiriyordu. Harcadığı çakrayı siz size hesap edin,

Öncelikle Madara'yı yenememe diye bir durumları olmadı sadece karşı karşıya geldikleri an Zetsu, Madara'yı götürdü yoksa Naruto ve Sasuke bu dövüşü alabilirlerdi. Şu andaki Naruto (The Last Naruto The Movie) Madara'yı alabilir ama. Madara'da juubi vardı ama Toneri de juubi gibi bir kuyruklu olmadığı için Naruto bu dövüşü kazandı. Ayrıca Toneri'de henüz tenseiganı kullanma konusunda fazla bir tecrübe yoktur. yoksa Naruto'ya epeyi büyük bir sorun oluştururdu. Juubinin Madara'ya ne kadar güç kazandırdığı ortada zaten. Aynısı Toneride olsa durum biraz daha farklı olabilirdi.

Naruto'nun Kyuubi'den ayrılması ilginç olmuş ilk başta ben de şaşırdım ama sonra düşününce mantıklı geldi. Naruto'nun bedeninde iki tane kyuubi var hem karanlık hem aydınlık taraf, ikisi de Naruto'nun içine ayrı ayrı yerleştirildiği için. Naruto Kyuubinin karanlık tarafını kullanarak dövüşüyor aydınlık tarafını bedeninden ayırıp ayrı bir şekilde kullanmanın yolunu bulmuş yani Naruto epeyi geliştirmiş kendini zaten filmdeki Naruto'nun tekniklerini geliştirme konusundaki haline bayıldım rasenganın çeşitlerini artırmış yine ve o aptalsı görünümü neredeyse gitmiş daha ciddi biri haline gelmiş bu haliyle Madara'ya tek atar. Çakrayı bir elde toplayıp şiddetli bir saldırı hazırlayabiliyor. shunshin kullanabiliyor yani bu filmde epeyi olgunlaşmış gördüm ben Naruto'yu, umarım ilerleyen bölümlerde daha ileri gidip Uzumakilerin bütün mühürlerini öğrenir ve kendini epeyi geliştirir.

Naruto bu filmde power up almamış sadece tekniklerini geliştirmiş ve kendini biraz aşmış o kadar yani abartılacak bir özellik almamış ama kendini geliştirdiği tekniklerinde epeyi bir potansiyel sahibi olmuş

Aynen sasukenin chidorisi beni de epeyi şaşırttı koskoca göktaşını bir anda parçaladı. Naruto ve Sasuke kendilerini aşmışlar. sevdim bu hallerini. filmi de beğendim. yani tam olarak izleyemedik görüntüyü iyi çekememiş arkadaş ama film yine de güzeldi animedeki çizimler de böyle olsa süper olacak.

yine donukluk yaptı yanlışlıkla iki yorum gitti kusura bakmayın, siz düzenlersiniz saygılar!!!
En son [email protected] [email protected]_27 tarafından 05 Şub 2015 16:56 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

cwc_cenk
Mesajlar: 111
Kayıt: 16 May 2013 18:17
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: naruto
Favori Anime: naruto

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen cwc_cenk » 06 Şub 2015 12:00

@ WhiteMoustache,

Yanlış hatırlamıyorsam kugayı tokatladıkları sahnenin başında bu kadın baya büyük bi siyah top hazırlamıştı, naruto da bunu kendi arkasın daki toplara benzetmişti ve tam o esnada siyah zetsuda açıklama yapıp topun içinde ne varsa saymıştı yok keik var birazda nane ile bi tutam karabiber ile tuz var falan filan.BU birleşim ile de yeni bi mekan oluşturucak falan demişti ve bize mekanların nasıl oluşturulduğunu (kyuga tarafından) açıklamış oldu.
Sonrada bu mekanların yanına gitmediğini bu mekanları ayagına getirdiğini gördük.Karıdaki havaya bak. Şunuda ekleyeyim 4. sadece 9 kuyrukluyu köyün merkezinden başka yere ışınladığında bunun çok zor olduğunu falan mırıldanmıştı kyuga ise kyubinin belki 10.000 katı büyüklüğünde mekanları getirip duruyodu...

Naruto ve sasuke madaranın iki rinneganlı haline kafa tutuyolardı hatta madarada bunu kabul edip sizde de göz ile fiziksel güç var bende de diyerek araların daki kapışmayı yıldırım saldırısıyla başlatmıştı.Daha sonra ise madara bu dengeyi 3. gözüde açarak bozdu ve bi üst lige çıktı. Kapışmalarını ve kimin daha üstün olduğunu bende izlemek isterdim ama zetsu 2 dakka duramadı ve planını uyguladı.

@ [email protected] [email protected]_27

Kyubi olayını iyi açıklamışsın fakat bu iki tilki narutonun içinde kavgaya tutuşurlarsa naturonun hali perişan :D

Kullanıcı avatarı
rcpgkgz
Mesajlar: 160
Kayıt: 08 Eyl 2014 18:26
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, History of Strongest Diciple Keichi, one piece, tate no yuusha no nariagari,
Favori Anime: High School DxD, Tokyo Ravens, Dragon Ball, Naruto Shippunden, One Piece, Log Horizon, Log Horizon 2, code geas, Helsing, Overlord,

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen rcpgkgz » 12 Şub 2015 14:41

Her ne kadar kamerayı bir türlü sabitleyemeyen hıyara güzelce bir sövmek istesem de bu kadar merakla beklediğim bir filmi izleme fırsatı verdiği için bişey diyemiyorum.

Fİlme gelince. Güzeldi, ama Narutoyu sixpath modunda görmek isterdim doğrusu. İngilizcem kıt olduğu için bazı şeyleri anlamadım. Bu tenseigan tam olarak ne? Toneri neden hanabinin gözlerini alıyo? Neden Hinatayla evlenmek istiyo? Narutonun öküzlüğünün bir sınırı varmı :woohoo: ? Bunları çok merak ediyorum :D
Resim

Boobs are heavier than a man's life

Kullanıcı avatarı
rcpgkgz
Mesajlar: 160
Kayıt: 08 Eyl 2014 18:26
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, History of Strongest Diciple Keichi, one piece, tate no yuusha no nariagari,
Favori Anime: High School DxD, Tokyo Ravens, Dragon Ball, Naruto Shippunden, One Piece, Log Horizon, Log Horizon 2, code geas, Helsing, Overlord,

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen rcpgkgz » 12 Şub 2015 14:41

Her ne kadar kamerayı bir türlü sabitleyemeyen hıyara güzelce bir sövmek istesem de bu kadar merakla beklediğim bir filmi izleme fırsatı verdiği için bişey diyemiyorum.

Fİlme gelince. Güzeldi, ama Narutoyu sixpath modunda görmek isterdim doğrusu. İngilizcem kıt olduğu için bazı şeyleri anlamadım. Bu tenseigan tam olarak ne? Toneri neden hanabinin gözlerini alıyo? Neden Hinatayla evlenmek istiyo? Narutonun öküzlüğünün bir sınırı varmı :woohoo: ? Bunları çok merak ediyorum :D
Resim

Boobs are heavier than a man's life

Kullanıcı avatarı
rcpgkgz
Mesajlar: 160
Kayıt: 08 Eyl 2014 18:26
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, History of Strongest Diciple Keichi, one piece, tate no yuusha no nariagari,
Favori Anime: High School DxD, Tokyo Ravens, Dragon Ball, Naruto Shippunden, One Piece, Log Horizon, Log Horizon 2, code geas, Helsing, Overlord,

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen rcpgkgz » 12 Şub 2015 14:43

Her ne kadar kamerayı bir türlü sabitleyemeyen hıyara güzelce bir sövmek istesem de bu kadar merakla beklediğim bir filmi izleme fırsatı verdiği için bişey diyemiyorum.

Fİlme gelince. Güzeldi, ama Narutoyu sixpath modunda görmek isterdim doğrusu. İngilizcem kıt olduğu için bazı şeyleri anlamadım. Bu tenseigan tam olarak ne? Toneri neden hanabinin gözlerini alıyo? Neden Hinatayla evlenmek istiyo? Narutonun öküzlüğünün bir sınırı varmı :woohoo: ? Bunları çok merak ediyorum :D
Resim

Boobs are heavier than a man's life

Kullanıcı avatarı
neo-kimimaro
Mesajlar: 415
Kayıt: 21 Oca 2014 14:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: naruto, shingeki no kyojin, bleach, rurouni kenshin, lone wolf and cub, berserk, one piece.
Favori Anime: rurouni kenshin, naruto, naruto shippuuden, shingeki no kyojin, bleach, berserk, death note, one piece, basilisk, gintama, wolf's rain.

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen neo-kimimaro » 29 Mar 2015 13:40

Şöyle açıklayıcı bir video gördüm.
Hoşunuza gidebilir.

Hamura,Rikudou ve Juubi'nin Ay'a mühürlenmesi hakkında.

[BBvideo 425,350]https://www.facebook.com/video.php?v=628877747212502[/BBvideo]
Resim

Any0ne
Mesajlar: 530
Kayıt: 23 Ara 2011 16:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto
Favori Anime: Naruto,Death Note

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen Any0ne » 25 Nis 2015 14:48

http://www.animefreak.tv/watch/naruto-s ... ast-online
Bilmiyorum paylaşıldı mı ama buyrun..
Başka dilde dublajmış sanırım hiç sevmem öyle :S :laugh:

Kullanıcı avatarı
AleXiel
Mesajlar: 734
Kayıt: 26 Ara 2012 10:50
Cinsiyet: Kadın
Favori Manga: Bleach,Naruto,One piece,Deadman Wonderland,Mirai Nikki,Berserk
Favori Anime: Bleach,Naruto,ergo proxy,hellsing,death note,gintama,dragon ball,pokemon,tsubasa,lovely complex,another,swort art online, one piece,shingeki no kyojin,mirai nikki

Re: The Last: Naruto the Movie Duyuruldu

Mesaj gönderen AleXiel » 05 May 2015 08:47

Dün, ses kalitesi pek kötü ama görüntü kalitesi iyi olan the last filmini türkçe altyazılı bir şekilde izledim. İnsanın kendi dilinde izlemesi de ayrı keyifmiş arkadaş ben bunu anladım. :D
Filmi türkçe dublaj izleyince daha bir hoş güzüktü gözüme. Ne kadar japonca konuşsalarda türkçe altyazı olduğu için karakterler türkçe konuşuyormuş gibi hissettiriyor. Eee buda daha bir hoşuma gidiyor ne yalan söyliyim. Her neyse merakla beklediğim kısımlar olan Hamura ve Tenseigan hakkında daha çok şey öğrendim.
Birinci olarak, Ay'da da tıpkı Hyuuga klanında olduğu gibi kök ve yan dal aileleri varmış. Ve Toneri yan aileden geliyormuş. Yan ailenin isyanı sonucu ana aile katledilmiş. Ve yan aile bireyleri gözlerini vererek filmde gördüğümüz kocaman Tenseiganı oluşturmuşlar. Ben onun Hamuradan kaldığını sanıyordum ama yanılmışım. :D
Yan aile üyeleri, tıpkı bazı Uchihalılar gibi her şeyi bir yerlerinden anlıyorlar. (Yan aile Hamura'nın mirasını, Uchihalılarda Hagoromo'nun mirasını yalnış anlıyorlar.)
Toneri'nin dediğine göre, byakugan onun çakrası ile etkileşime geçince tenseigana dönüşüyormuş. Ama sonlara doğru Naruto'nun çakrasını çekerken Hinata engelleyince, Toneri "nasıl olur?" diye soruyor. Hinata da "Hamura'nın kanı beni damarlarımda da dolaşıyor" diyor. Şimdi buradan Hyuuga'da tenseigan oluşturabilir mi? sorusu geliyor. Eğer bu sorunun cevabı evet ise, daha öncesinde neden yapılmadı. Hadi yan ailenin mührü vardı ana aileye ne oldu? :D
Kishi'nin trollemesinden başka bir şey değil ha. :D

Cevapla

“Naruto Anime” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir