Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

10220 uygun sonuç bulundu

gönderen Diabolus Ipsum Amans
15 Haz 2018 16:06
Forum: One Piece Manga
Başlık: One Piece 908 Tartışma / 909 Öngörü
Cevaplar: 38
Görüntüleme: 1008

Re: One Piece 908 Tartışma / 909 Öngörü

Ulan sonda çıkan adam da rinnegan var amk!
Çıldırırsin.

Doktor çok ilginç yerlere gidiyoruz.
gönderen Diabolus Ipsum Amans
10 Haz 2018 07:52
Forum: Güncel Haberler
Başlık: Uzman psikiyatrist Selim Başarır: Muhbirlik hastalık belirtisidir
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 217

Re: Uzman psikiyatrist Selim Başarır: Muhbirlik hastalık belirtisidir

Bu hastalıktan muzdarip olan bakteriler varmış forumda, tedavisi var mı aramızda para toplayalım da tedavi ettirelim. Yazık kimin çocuklarıysa. Ruh sağlığını televizyon izleyerek koruma olayı güzelmiş, beğendim. Ben ruh sağlığımı dota oynamayarak korumaya çalışıyorum. Şu forumda yaptığımız birlik ol...
gönderen Diabolus Ipsum Amans
09 Haz 2018 20:55
Forum: One Piece Manga
Başlık: One Piece 907 Tartışma / 908 Öngörü
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1134

Re: One Piece 907 Tartışma / 908 Öngörü

Shanks ne yapabilir istediği kadar güçlü olsun. buluştuğu adamlar da boş kişi değil ki gücünden korksunlar. Başka bir iş var orada. Hacı Shankstan korkacaklari bir şey yok, 3 amiral var orada, 1 amiral başı var. Gorosei denilen adamlarda boş adamlar değildir. Kısaca Shanksı severim ama sikerler sha...
gönderen Diabolus Ipsum Amans
06 Haz 2018 22:17
Forum: Salon
Başlık: 24 Haziran 2018 Erken Seçimi
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 531

Re: 24 Haziran 2018 Erken Seçimi

Hdp sayesinde Akp meclis çoğunluğunu alır. Bir özerklik teklifine bakar. 4-5 yıl önce belki. O aralar daha iyi bir ilişkileri vardı. Son 3 yılda olanlardan sonra ve hele şu anki koşullarda hiç bir imkanı yok. Güneydoğudaki çatışmalarda 2000'in üstünde insan öldürüldü son 3 yılda. HDP bu olanlardan ...
gönderen Diabolus Ipsum Amans
06 Haz 2018 22:12
Forum: Salon
Başlık: 24 Haziran 2018 Erken Seçimi
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 531

Re: 24 Haziran 2018 Erken Seçimi

Mehmet Şimşek doğruladı: Türkiye’nin dış borcu 453 milyar dolar Şu mesajımda yazdığım olay. Seçimin sebebi İyi Parti vs. değil aslında, ekonomik krizin yaklaşması. Bir buçuk ay önce yazmıştım, boşuna konuşmuyoruz :) Günaydın... Ekonomik kriz yaklaşmadı kriz zaten var. OHAL'de şirketler istifa edemi...
gönderen Diabolus Ipsum Amans
03 Haz 2018 12:07
Forum: Salon
Başlık: Errorizm
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 628

Re: Errorizm: Milliyetçiliğe ve Devletçiliğe Başkaldırı

Beyler konuyu tam okuyacak zamanım yok, iki gündür hastahanedeyim. Daha eve gidemedim. Birbirinize saldırmayın, her fikir konuşulabilir. Pkknin ve ayrım yapmadan tüm terör örgütlerinin de anasını sikeyim ayrıca. Saygılar sevgiler. Devletin değerini devletsiz sıkko ülkelere bakarak anlayabilirsiniz, ...
gönderen Diabolus Ipsum Amans
02 Haz 2018 09:43
Forum: 1 vs 1 Savaş
Başlık: Cüneyt vs Bruce Lee
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 202

Re: Cüneyt vs Bruce Lee

Cüneyt UItimate Skili olan " bu anam için" i açınca lee 'nin şansı yok malesef.
gönderen Diabolus Ipsum Amans
02 Haz 2018 09:40
Forum: One Piece Manga
Başlık: One Piece 906 Tartışma / 907 Öngörü
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 692

Re: One Piece 906 Tartışma / 907 Öngörü

Çok ilginç hasır şapka ne ola ki arkadaş.
gönderen Diabolus Ipsum Amans
29 May 2018 21:23
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23008
Görüntüleme: 1643210

Re: Kendinizi Dışa Vurun

Bu iş beni çok çok çok yoruyor. Yani eve gelip böyle birşeyler yapmak istiyorum eskisi gibi fakat olmuyor. İş insanın ruhunu emiyor. Adalet bakanlığından uzak durun.
gönderen Diabolus Ipsum Amans
21 May 2018 08:23
Forum: Seriler ve Filmler Hakkında
Başlık: Marvel Sinema Evreni Genel Tartışma
Cevaplar: 28
Görüntüleme: 1370

Re: Marvel Sinema Evreni Genel Tartışma

Adam Warlock 2. filmde falan yok yönetmen açıkladı.

Gelişmiş aramaya git