Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

384 uygun sonuç bulundu

gönderen Ashirogi Muto
12 Mar 2015 17:45
Forum: Bilim&Teknoloji&Bilgisayar
Başlık: Genel Laptop Önerisi
Cevaplar: 321
Görüntüleme: 45619

Re: Genel Laptop Önerisi

Kanka ben 2.5 senedir dell kullanıyorum ısınma sorunu filan hiç yaşamadım gayet performanslı bi makine ayrıca teknik servisi görüp görebilceğin en iyisidir :D adamları ara ben şu parçayı beğenmiyorum de burası bozuk de ne derse de evine kadar gelip sıfırıyla değiştiriyolar parçayı :D can sıkıntısınd...
gönderen Ashirogi Muto
12 Mar 2015 17:31
Forum: Ding Dong!
Başlık: merhaba arkadaşlar
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 6592

Re: merhaba arkadaşlar

Yeni düşmüş adamı kes 700+ postu var :lol: ben 5-6 senedir mangaturkteyim (bundan önceki site ile birlikte) 700 postum yok amk :woohoo:
gönderen Ashirogi Muto
25 Şub 2015 13:16
Forum: Duyurular
Başlık: Uploader Aranıyor
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2718

Re: Uploader Aranıyor

Kanka şuan sitenin durumu içler acısı lan benim zamanında upload ettiğim ama şuan sitede olmayan bisürü manga var amk silinip gitmişler hadi onuda geçtim şimdiki nesilde o işleri takip etçek arayıp bulup düzenleyip siteye atıcak adam zor bulursun
gönderen Ashirogi Muto
18 Şub 2015 12:32
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23249
Görüntüleme: 1769197

Re: Kendinizi Dışa Vurun

İkarus yazdı:Ashirogi Muto ölmemiş miydi ?
Güzel kardeşim bu mesajı okurken gözlerini yavaşça kendi imzana kaydırmanı istiyorum
gönderen Ashirogi Muto
17 Şub 2015 16:59
Forum: Salon
Başlık: Kendinizi Dışa Vurun
Cevaplar: 23249
Görüntüleme: 1769197

Re: Kendinizi Dışa Vurun

Okuldu işti vs derken heralde bi 2-3 sene oluyo siteye giremiyorum. Bu durum beni gerçekten üzüyor. Bide şuanki uploaderlar kim ? Götüne kodumu yaş baklaları bi takip edin lan piyasayı tamam eskisi gibi aktif çeviri yapan grup bulmak zor ama çeviri yapanları bire yarım yamalak ve 2-3 hafta sonra ekl...
gönderen Ashirogi Muto
22 Şub 2013 22:11
Forum: Sorular, İstekler & Öneriler
Başlık: Sitedeki Eksik Manga Bölümleri
Cevaplar: 228
Görüntüleme: 48829

Re: Sitedeki Eksik Manga Bölümleri

Hitman yazdı:Liar Game'in 85. ve 86. sayıları yok. 84'ten 87'ye atlıyor.
Düzeltiyorum
gönderen Ashirogi Muto
20 Eyl 2012 13:21
Forum: Sorular, İstekler & Öneriler
Başlık: Yöneticilere Sor
Cevaplar: 1157
Görüntüleme: 128178

Re: devamı ne zaman ?

skip beatın mangası 119 da bitmiş.daha yeni bir çevirmen bulunamadı mı ? :S benim ingilizcem pek iyi olmadığı için istesemde yapamam ama lütfen bir an önce ilgilenin :) şimdiden teşekkürler :lol: 1- Yazına başlarken büyü harfler başla 2- Skip beat mangasının credit sayfalarından bak hangi grup çevi...
gönderen Ashirogi Muto
18 Eyl 2012 15:06
Forum: Forum Oyunları
Başlık: MangaTurk'un Enleri
Cevaplar: 163
Görüntüleme: 28414

Re: MangaTurk'un Enleri

1-En sevdiginiz üye: kimi sevebilirim ki lan bu sitede :X 2-En renkli üye: diabolus 3-En sevmediginiz üye: çooookk 4-En iyi yorumlara sahip üye: 5-En sinirli üye: kratoz (oda benim gibidir arada bir girer ban atıp çıkar ) 6-En sakin üye: 7-En sorunlu üye: sorunlu üyeden bol ne var amk :evil: 8-En sa...
gönderen Ashirogi Muto
17 Eyl 2012 20:17
Forum: Naruto Manga
Başlık: Hassas bir öngörü...
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 879

Re: Hassas bir öngörü...

İlginç bi teori narutoyla alakalı olmasına rağmen sonuna kadar okudum baya kurcalamışsın yazarken :lol: Olabilir neden olmasın Bleach gibi dragonball'da da varı öyle bi oda zamanın daha hızlı aktığı :lol: kishi bi özentilik yapmış olabilir
gönderen Ashirogi Muto
16 Eyl 2012 17:13
Forum: Sorular, İstekler & Öneriler
Başlık: Sitedeki Eksik Manga Bölümleri
Cevaplar: 228
Görüntüleme: 48829

Re: Sitedeki Eksik Manga Bölümleri

@Hitman: mnakiyi bekle @htc-27 : trinityraveni bekle @Ryuushikasama : mnakiyi bekle @brsykt : anitr çeviriyodu durdu çeviriler @Alice Rainball: çeviren grubun sorunu @FinalFantasy: çevirileri biz yapmıyoruz credit sayfalarından bak çeviren gruplara msj at sorunlarını onlara anlat @Ijou: bu gece ilgi...

Gelişmiş aramaya git